Re: Vista i Visual Basic problem

Autor: Sebastian <nospam_at_nospam.com>
Data: Thu 12 Jun 2008 - 23:19:57 MET DST

Grzegorz Niemirowski pisze:

> Ale masz ten plik w tym katalogu? Powinien się dać zarejestrować
> niezależnie od jakiegokolwiek runtime.

Mam go w C:\Windows\system32, dodatkowo w katalogu programu też.
Chyba nie mam czegoś do czego msstdfmt.dll zależy.

Jak się instalują programy w VB? Jest wersja z runtime zintegrowanym z
instalką? Zna ktoś może program korzystający z msstdfmt.dll sam
instalujący potrzebne pliki?

Sprawdziłem co jest w vbrun60sp5 i tej biblioteki tam nie ma.
Sprawdzałem na Vista Ultimate 32 bitowej i tam dział bez problemu i
instalowanie czegokolwiek.

--
Pozdrawiam
Sebastian