Re: Vista i Visual Basic problem

Autor: Sebastian <nospam_at_nospam.com>
Data: Thu 12 Jun 2008 - 21:47:44 MET DST

Piotr Palusiński pisze:
> In news:g2nqcm$iv4$2@inews.gazeta.pl,
> *Sebastian* <nospam@nospam.com> typed:

[...]
> Juz Ci koledzy napisali co masz z nim zrobić po pobraniu.

C:\Windows\system32>Regsvr32 msstdfmt.dll
RegSvr32 zgłasza błąd:
Nie można załadować modułu msstdfmt.dll.
... < sprawdź czy jest itp >
Nie można odnaleźć określonego modułu.
.

Ta ostania kropka to z okienka komunikatu.

Co robić?

Jakoś mam wrażenie, że to nie problem z msstdfmt.dll a z całym runtime VB6.

--
Pozdrawiam
Sebastian