program do backup - a raczej kopiowania na DVD

Autor: gm <greedy_at_wp.nospam.pl>
Data: Thu 12 Jun 2008 - 17:02:04 MET DST

Witam,

Chce; zrobic' backup kilku katalogów. Nie sa; to dane super istotne, ale
zasobne, w dodatku skompresowane, czyli filmy, muzyka, zdje;cia.

Owszem programów do backupu jest masa, ale kaz.dy ma swoje formaty,
kompresory itp. Mnie potrzebny jest taki, który po prostu zgra mi to na
DVD w miare; wygodny sposób, a wie;c po wskazaniu katalogu, przeanalizuje
zawartos'c', a ja ogranicze; sie; do przek?adania p?yt, a na kon'cu dostane;
log z lista; plików. Niby kaz.dy program do wypalania cd/dvd to umoz.liwia
- ale nie dzieli inteligentnie zawartos'ci (wykorzystanie przestrzeni).

Dodatkowo dobrze by by?o z.eby operacje moz.na by?o przerwac' np miedzy 30
a 31 p?yta; :) i wznowic' po restarcie. (oczywis'cie zawartos'c'
backupowanego katalogu sie; nie zmienia)).

Znacie cos' takiego ?

Pozdrawiam,
gm