[WS2003] Prośba do osób korzystających z clustra MSCS

Autor: AP <###_at_###.pl>
Data: Thu 12 Jun 2008 - 10:26:20 MET DST

Witam

W związku z nadal nie rozwiązanym zarówno przeze mnie, jak i póki co
serwis Microsoft'u problemem przedstawionym kilka postów niżej (wątek
"[W2003] cluster, dostęp do usługi") mam gorącą prośbę do osób
posiadających dostęp do (testowych) systemów, na których uruchomiony
jest cluster - najlepiej gdyby to był Windows Server 2003 R2 SP2 Enterprise.

Otóż zależy mi na sprawdzeniu, czy:

1. posiadacie w swoim systemie narzędzie PINtool.exe (prod. Microsoft)
(%WINDOWS%\system32\pintool.exe). Jest ono instalowane bodajże z
poprawką KB909520.

Jeżeli tak, to następnie:

2. czy jest uruchomiona usługa Smart Card (SCardSvr) i czy na koncie
LocalService? Jeżeli nie jest uruchomiona, to wystartować ją.
3. w linii cmd - będąc zalogowanym na koncie użytkownika, na którym
uruchomiona jest usługa Cluster Service - uruchomić pintool.exe.
Jeżeli nie jest podpięty żaden czytnik Smart Card, to powinien pojawić
się komunikat o braku czytnika.

4. dodać do clustra zasób typu Generic Application z CommandLine'em
zawierającym ścieżkę do PINtool.exe i następnie podnieść (online) ten zasób.
I tu sedno problemu: jaki Wam się wówczas pojawi komunikat? Czy tak jak
u mnie o nie uruchomionym menedżerze smart card, czyli nie uruchomionej
usługi Smard Card, pomimo iż w p.2 to sprawdziliśmy i wiemy, że działa?

Z góry dziękuję za przeprowadzenie pow. testu.

Pozdrawiam,
Aleksander