Sieć w WinXP

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Wed 11 Jun 2008 - 12:11:42 MET DST

Problem: komputer (WinXP Pro SP2 PL) łączy się ze stronami WWW jedynie w
obrębie sieci LAN tylko po wpisaniu adresu IP na sztywno w konfiguracji
TCP/IP (tylko w podsieci dla wpisanego IP i po podaniu adresu cyfrowego
strony w tej podsieci). Odinstalowałem narazie cały soft antywirusowy,
firewall wyłączony. Nie jest to raczej problem natury fizycznej
(podłączam tego kompa w rożnych miejscach w w obrębie infrastruktury
logicznej, przy pomocy rożnych kabli skrętkowych, gdzie inne komputery
dostają normalnie adres IP od serwera DHCP i maja wyjście na zewnątrz).
Pisze tutaj ponieważ wydaje mi się, że to problem z samym systemem
(rejestr). Co może być przyczyna i jak temu zaradzić?

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.
Optymista widzi światełko w tunelu.