Re: proxy w cmd

Autor: aaa <test_at_test.ccc>
Data: Tue 10 Jun 2008 - 08:22:06 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Nowak" <ahpuch@o2.pl> napisał w wiadomości
news:g2jts3$dem$1@inews.gazeta.pl...

> Napisal "kolienta" nie "klienta" moze to cos innego ;>
>
> --
> pozdr
> gn

Ale się czepiacie.... Mam w robocie proxy i chcialbym sie połacyzć z domem
protokołem xdmcp z X-ami ale zaden darmowy "Klient X-ów" nie ma wsparcia dla
proxy wiec sie nie połacze. Cygwin pewenie gdzieś ma ale znaleść nie moge a
ze cygwin korzysta z tego co mi wiadomo na tą chwile z ustawień sieciowych
windowsa to jak nie moge skorzystac np z programu : ftp pod cmd w win xp bo
mam proxy we firmie to i w cygwinie kupe zrobić moge jedynie. :-]