Re: Coś mi psuje explorer.exe

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Fri 06 Jun 2008 - 18:37:31 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> Zazwyczaj takie objawy sugerują "umieranie" usług odpowie-
> dzialnych za RPC i DCOM. Uruchom sobie services.msc, odświe-
> żaj co jakiś czas i patrz, czy te kluczowe usługi nie są wy-
> łączane przez coś.

Bardzo podejrzane... Od zawsze miałem jakieś krzywe akcje z DCOM (znaczy
zawsze był jakiś drobny błąd lub ostrzeżenie w dzienniku zdarzeń ale nic
ponadto), choć nie objawiało sie w ten sposób i trudno mi szukać w DCOM
przyczyny. Co ciekawe ginie tylko Explorer.exe. Żaden inny program nie
widzi różnicy (np używałem Fx do przeglądania dysku)

> Poza tym są oczywiście wirusy, których działanie daje takie
> objawy. Puszczałeś jakiegoś AVG czy MkSVir Online?

MKS i AVG - nic nie ma.