literatura do Visty i W2008

Autor: Marek <marxjo_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 06 Jun 2008 - 13:25:49 MET DST

Witam,

Czy możecie polecić jakieś naprawdę dobre pozycje w literaturze do Visty i
Windows Server 2008 (wraz z wyższymi wersjami) ?
Zatrzymałem się na W2003 R1, a interesuje mnie zestaw Vista-2008, zmiany,
nowe funkcje. Tak od strony administratora, a nie usera. Usługi
terminalowe, VPN, mirroring, backup.
Dotychczas korzystałem przede wszystkim z MS Press, ale autor R.Stanek,
albo te spolszczenia jakoś mi nie pasują - niedokładne opisy, czasem bardzo
szczegółowo, a czasem zbyt pobieżnie potraktowanie niektóre rozdziały. To
już mi wygląda jak KB's ułożone w kształt książki

Dzięki.