Re: Coś mi psuje explorer.exe

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Fri 06 Jun 2008 - 00:35:52 MET DST

news:k1110ntsdvxi.dlg@kwinto.prv...
> Dnia Thu, 5 Jun 2008 23:00:14 +0200, marfi napisał(a):
>
> TC nie jest darmowy, ale jest bezkonkurencyjny pod każdym względem,

  Zgadza się - z moich obserwacji wynika, że jest ok 20-30 razy szybszy
jeżeli chodzi np. o wyszukiwanie w plikach w porównaniu z eksploratorem
Visty.
  Tu mamy do czynienia z ewidentą porażką hinduskich programistów MS.
Natomaist jest porównywalny z "findstr" ale zapewne MS zapomniał o tym
poleceniu stąd sroga porażka.
  Niemniej jednak TC nie kupię, głownie ze względu na przyzwyczajenia i
przestarzały interface w/w oraz dlatego, że kupując system operacyjny
oczekuję elementarnej skuteczności bez wsparcia w płatnych programach.

> dlatego kupiłem na niego licencję. A Nero nie zainstaluję nawet gdyby go
> na ulicy rozdawali.

  Co, wydymali Cię?

  Zresztą licencji nie rozdają - ale zawsze kupuję nagrywarkę CD/DVD tylko z
Nero OEM - jak dotąd jestem zadowolony od kilku (może nawet kilkunastu lat)
ale faktycznie Nero nie kupię nawet za $10 :) To co te Niemce (chyba Niemce)
wyczyniają od wersji 5 lub 6 to czyste gadgetware ale jakakolwiek MS
Nagrywarka wliczona w koszty (niemałe zresztą) systemu to o wiele większy
koszmar i przyczynek do psychicznej choroby więc...póki co Nero.