Re: I co z tym SP3 dla XP?

Autor: Tomek Głowacki <t_gl.tnijspam_at_tuteztnij.o2.pl-invalid>
Data: Thu 05 Jun 2008 - 22:39:31 MET DST

Latet pisze:
> Witam,
>
> Minęło już trochę czasu odkąd udostępniono SP3 dla XP.
> Czytałem same złe rzeczy na jego temat.
> Ale może rzecze zadowolonych użytkowników po prostu milczą?
>
> Instalować to czy nie?

Działa znakomicie i bez problemów. Powiedziałbym, że na moim
stacjonarnym komputerze "wyeliminował" się problem z zamulaniem odczytu
z dysku w trybie AHCI z kontrolera ICH8R. Do tej pory - mielił i mielił
bez sensu przy każdej operacji, teraz odpala system błyskawicznie
(kilkanaście sekund max!), to raz, a dwa, że całość chodzi wyraźnie
lepiej i odczyt z dysku nie stanowi wąskiego gardła (jakby przestało się
coś "zatykać").

Pozdr,
Tomek