Re: I co z tym SP3 dla XP?

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Thu 05 Jun 2008 - 17:38:48 MET DST

*Grzegorz Niemirowski* pisze:

> Instalować. Przeczytaj dokładnie o tych złych rzeczach, zobaczysz, że
> dotyczą niewielkich grup użytkowników i są mało istotne. Ja instalowałem na
> trzech komputerach, żadnych problemów.

Wszyscy piszą, żeby instalować, więc podepnę się tutaj :)
Instalować, a już na pewno tak jeżeli SP3 jest dostępne na Windows Update.
Jeśli nie, i jeśli ktoś zamierza instalować z paczki "standalone" warto
przedtem zaznajomić się z działaniem i obsługą Konsoli odzyskiwania i
wyłączania w niej sterownika. A już na pewno jak rzecz dzieje się na
OEM-owym systemie HP-ka (i pewnie kilku innych też) :-). Chodzi o sprawę
podwójnych, jednocześnie ładowanych sterowników do chipsetu (albo
procesora?) Intela i AMD.
http://msinfluentials.com/blogs/jesper/archive/2008/05/08/does-your-amd-based-computer-boot-after-installing-xp-sp3.aspx
http://aumha.net/viewtopic.php?p=187790#p187790

Acha... I jeszcze jedna sprawa, dotyczy antywirusów. Czy wszystkich nie
wiem, na pewno Symanteca i Avasta. Instalacja SP3 w czasie gdy te programy
działają (są uruchomione ich usługi) powoduje zaśmiecenie rejestru
mnóstwem śmieci, jakimiś błędnymi wpisami w kluczach usług tych AV
http://support.microsoft.com/kb/953791

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]