Re: błedy ftp

Autor: PM <pm_at_xx.xx>
Data: Thu 05 Jun 2008 - 10:06:26 MET DST

W dniu 2008-06-05 08:59, Radosław Sokół napisał(a):
> 1) Podkręcony komputer.
>
> 2) Uszkodzona pamięć.
>
> 3) Uszkodzona karta sieciowa.

hmm, pytanie po której stronie

> 4) Marnej jakości kabelek.
>
> 5) Uszkodzony switch.
>
> 6) Uszkodzony router gdzieś po drodze.

Tego niema jak sprawdzić, bo serwer jest za granicą

> 7) Błędne oprogramowanie klienta.

???

> 8) Źle ustawiony tryb transmisji pliku (ASCII zamiast binar-
> nego na przykład).

Jest ustawiony na binarny(i tak ma być), co ciekawe ten problem nie
występuje przy przesyłaniu na serwer.
Zastanawia mnie tylko czemu jak ściągam plik w jednym kawałku to
transfer jest góra 30kB/s a jak leci w dziesięciu to już z prędkością ok
700kB/s.

Sporo tych sugestii, sprzęt raczej wykluczam bo niema innych problemów.

PM