Re: Myślicie że używanie komputera jest proste?

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewskinawirtualnejpolsce_at_invalid.com>
Data: Thu 05 Jun 2008 - 07:07:56 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> A w przypadku komputerów drogą nie jest ciągłe upraszczanie
> ich obsługi, tylko zwiększanie wymagań wobec użytkowników.
> Niech się kształcą.

Daj Boże. Niestety w Windows widać odwrotną tendencję.
Więcej piesków, spinaczy, kreatorów ("Ten kreator pomoże Ci
zainstalować drukarkę"- no chyba kurczę wiem, co kliknąłem*),
"proste" udostępnianie plików, proponowanie "akcji" po
podłączeniu nośnika wymiennego itp. I tendencja ta jest
małpowana przez autorów wielu dystrybucji Linuksa.

Jeszcze da się to (w większości) powyłączać. Pytanie: jak długo?

* Przez kreaturę dodawania drukarki zostałem uświadomiony,
że "Komputery komunikują się drukarkami poprzez porty" :-)
Wiem, literówka, ale miła :-)

--
Dominik (& kąpany)