Re: "zepsute" pliki jpg

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Tue 03 Jun 2008 - 12:34:44 MET DST

Użytkownik "Dominik & Co"
<Dominik.Alaszewskinawirtualnejpolsce@invalid.com> napisał w wiadomości
news:g235mm$p8h$3@inews.gazeta.pl...

> Można by spróbować jakiegoś programu typu "album generator"- jeśli nie
> wykopyrtnie się na tych uszkodzonych plikach będzie puste miejsce w
> miejscu
> danej miniaturki.

Irfan po naciśnięciu CTRL-T robi miniaturki, można wykorzystać.
Ustawiłęm sobie te miniaturki trochę większe i jak przeglądam katalog,
gdzie jest obrazkó kilka tysięcy, to wczytuję pierwszy, a następnie
robię miniaturki, przeglądam je, dwuklik, jak mnie któraś zainteresuje.
Z podglądu miniaturek można też kasowac wybrane pliki.

--
D4
Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych.