Re: Coś mi psuje explorer.exe

Autor: ikov <ikov1__at__t-l-e-n.pl>
Data: Mon 02 Jun 2008 - 10:00:37 MET DST

> A ja staram się nie używać na przykład. Może i jest szybki,
> ale jego sposób zarządzania plikami jest prostą kalką NC

Moje pierwsze kontakty z komputerem to NC, więc na nim nauczyłem się
pracować, a łatwiej mi jednak używać klawiatury niż doszukiwać się
odpowiedniej ikony w eksploratorze i w nią klikać. Można ułożyć sobie
oczywiście listę szczegółową w exp, ale moim zdaniem obsługa z klawiszy
jest wygodniejsza w TC. A kopiowanie/przenoszenie z katalogu do
katalogu... F5, F6, zaznaczanie insertem, wybór typu plików -
wygodniejsze. Kopiowanie w tle z opcją pauzy wybranego transferu to też
piękna rzecz - w tym czasie można robić też inne rzeczy, np przeglądac,
kasować, otwierać w zakładkach - więc wielozadaniowość działa. No i
najważniejsza zaleta: nieraz używanie explorera było prawie niemożliwe -
działał straszliwie wolno, na granicy zwisu - TC działał tak szybko, jak
trzeba.