Re: Długi czas wypalania DVD

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sun 01 Jun 2008 - 23:01:49 MET DST

Użytkownik "jezada" <jezada@o2.pl> napisał w wiadomości
news:g1u3rt$5m$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Niestety - żadnych zmian!! Nie zadziałała nawet poprawka MSowa...
> Czy źródłem problemu może być zamontowanie na jednej szelce dwóch
> identycznych nagrywarek (Samsunga)?

Może!

Miałem przypadek taki:
Dwa HDD, dające sie pędzić master, slave. Ale razem... w jednym układzie
działał tylko master, a slave się w ogóle nie wzbudzał, jakby go nie
było. Po zamianie trybów od wielkiej bidy ruszało.
Znajomy miał - coś tylko, cokolwiek, zgrzytnęło z transferem, nagrywarka
stawała dęba i tylko power off reset. Gdy była sama - nic, dysk działał
nadal.

--
D4
Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych.