Re: Przekierowanie folderu moje dokumenty w vista

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 01 Jun 2008 - 22:18:15 MET DST

In news:g1uu2d$f5u$1@news.onet.pl,
*Marek Truszkowski* <green75@poczta.onet.pl> typed:
> Jak w temacie - jak to zrobić?
> W XP było to proste prawym na Moje Dokumenty i heja a w Viście?
> Pozdrawiam
> Marek Truszkowski

W Viscie jest podobnie - PPMyszki na folderze/ własciwości/ przenieś folder
lub bezpośrednio w rejestrze:
Jeśli przenosisz dany folder na inna partycje, to dokonaj też poprawki w
rejestrze.
Niektóre foldery systemowe takie jak: Pulpit, Moje Obrazy, Moje Dokumenty
możemy przenieść w dowolne miejsce za pomocą programu Folder Redirector.
http://windowsxp.mvps.org/folderredirector.htm
Na początku "Backup shell folder path" powstanie plik .reg, który można
kliknąc gdy się coś sknoci albo nam się znudzi inna lokalizacja.
Jeżeli nie chcemy korzystać z powyższego programu, możemy przenieś specjalne
foldery za pomocą rejestru. Przechodzimy do klucza:
Ustaw sciezke do ulubionych:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell
Folders
Personal=X:\Documents and Settings\konto\xxxxxxxx
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User
Shell Folders
Personal=%USERPROFILE%\xxxxxxxxxxx
To samo zrob w kluczach
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders