Re: Myślicie że używanie komputera jest proste?

Autor: ikov <ikov1__at__t-l-e-n.pl>
Data: Wed 28 May 2008 - 10:27:30 MET DST

> btw: Czy obecnie na podstawowych szkoleniach z obsługi windowsa ludziom
> mówi się co to jest plik, jak wygląda struktura plików na dysku, co to
> jest ścieżka? Z moich obserwacji wynika, że dobrze ponad połowa
> użyszkodników nie ma ukształtowanego pojęcia pliku (ale np. w excelu
> potrafią pokazać tricki o których ja sam nie wiedziałem). Ja bym pogonił
> takich najpierw konsolą, cd, mkdir, rmdir itp. - to może by w końcu
> zatrybili...
Dlatego napisałem, ze cieszę się, że w szkole średniej, gdzieś w
okolicach 1996/7 r. na informatyce zamiast uczyć nas od początku na
super-nowoczesnym Windows 95, kazano nam włączyć komputery, a tu czarny
ekran i znak zachęty... C:\>_ Inni sie z nas śmiali, że oni już sobie
pasjanse układają, a my nawet kolorów na ekranie nie mamy... ale
przydało się i do dziś się przydaje!