Re: Vista za 30 zł - instalacja na XP

Autor: Santana <santana_at_interia.pl>
Data: Wed 28 May 2008 - 01:13:24 MET DST

Użytkownik "h5k" <h5k_@o2.pl> napisał w wiadomości
news:g1h9tl$681$1@news.onet.pl...

> Potestowałem z ciekawości wersję bussines (upgrade XP) przez dwa dni po
> czym wróciłem do XP i nie chcę Visty na oczy widzieć, szkoda sobie dupe
> zawracać choćby z samą instalacją ;)

Vista muli na słabych komputerach i narzekaniem tego nie zmienisz. Dokładnie
tak samo było ongiś z XP, ale chyba nie wszyscy to pamiętają ;) Instalowanie
nowego systemu na przestarzałym sprzęcie po prostu nie ma sensu. Używam
Viste 64 bit od kilku miesięcy i napewno nie wróce do XP :)
Pozdrawiam
Jacek