Re: Cacls - ustawienie praw dostepu

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewskinawirtualnejpolsce_at_invalid.com>
Data: Tue 27 May 2008 - 08:20:53 MET DST

Dominik & Co napisał(a):

> Jeśli inne opcje zawiodą, możesz dopisać do skryptu logowywania
> usera programik ustawiający prawa na właściwe (np. w AutoIt,
> bez problemu zrobisz uruchamianie jako admin).

Aha, AutoIt jest darmowy, łatwy i przyjemny w użyciu :-)
http://www.autoitscript.com/autoit3/

Jakby coś, mogę pomóc w napisaniu tychże skrypcików- to będzie
kilka linijek (w obu przypadkach: jakby miał być uruchamiany
przy starcie, jak i siedzieć cały czas w pamięci).

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP