Re: Trwa przygotowywanie po³±czeñ sieciowych...

Autor: pioruns <cvbehaf_at_b2.cy>
Data: Mon 26 May 2008 - 05:10:37 MET DST

Dnia Sun, 25 May 2008 14:16:33 -0700, AmtoPm napisał(a):

> dodam jeszcze że wyłączyłem obie nkarty sieciowe w menadżerze urządzeń i
> ciąglemstart windowsa zatrzymuje się na "Trwa przygotowywanie połączeń
> sieciowych..."

A jak tam integralność plików systemowych? chkdsk /r? Skanowanie
antywirusami przeprowadzałeś? Załóż w trybie awaryjnym drugi profil i
ustaw przy pomocy control userpasswords2, że masz wybierać usera i hasło
podczas uruchamiania. Przy starcie spróbuj włączyć tego drugiego usera.

--
pozdrawiam,   pioruns