Re: DNS

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 22 May 2008 - 18:10:29 MET DST

Najsamprzód uwaga - popraw swojego OE, bo śle śmieci.

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "...:::fi$her:::..."
>Mam 2 komputery jeden jest z dost?pem do internetu przez blueconnect z ery z
>którego mam przydzielone dynamiczne IP,ktore i tak nie jest widoczne
>publicznie poniewaz(jak sie domylam jestem przed NAT'em),
>??cze to udost?pni?em na drugi komputer za pomoc? kabla czteroparowego
>krosowanego, i chce na tym pierwszym utworzyc wirtualna domene(i tu wlasnie
>jest pytanie czy to wogole mozliwe bez przydzielonego dnsa) z
>uzytkownikami,aby ten drugi logowal sie na pierwszy.

Co rozumiesz przez "wirtualną domenę"? Jaki miałby być cel tego
logowania? I czy pewien jesteś, że jest to warte ceny Windows 2k Srv?
(zakładając nawet, że owszem, stawianie AD miałoby w tym wszystkim
jakikolwiek cel)

>na windowsie wiem niewiele, wiem tyle ze zanim datagram z mojego komputera
>dojdzie do drugiego to na 1 nastapi enkapsulacja po warstwach OSI poczym
>dotrze przez warstwe sieciowa do komputera 2 i tak nastapi zjawisko zwane
>demultipleksacja.

OK. A wiesz coś o tych wyższych warstwach OSI? Wiesz jak działa DNS?
I co on ma wspólnego z AD?

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ And  God  said, "Let Einstein be"... and all
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. was relative.