Re: licencja

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Tue 20 May 2008 - 09:37:03 MET DST

Użytkownik "Wojciech "Spook" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl> napisał w
wiadomości news:g0tt1o$41h$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> A ludzie mają dziwne przeświadczenie, że skoro oni zapłacili, to IM SIĘ
> NALEŻY, a to należy tępić.

  Przecież to jest normalne: płacisz i wymagasz (z wyjątkiem darowizny ale
nawet tutaj często możesz zdecydować na co przeznaczyć darowiznę).
  Zauważyłeś, że licencja Windows jest tak skonstruowana, że gdy Ci się
zakupiony system nie podoba to możesz go nie używać ale nie możesz iść do
sklepu i zwrócić? To się nazywa produkt dla jeleni - sytuacja możliwa tylko
w przypadku gdy warunki dyktuje monopolista.

  Tylko mi nie pisz, że mam wybór o nazwie Linux... Owszem, mam ale musiałem
kupić Vistę mimo, że nie byłem i nie jestem przekonany o sensowności tego
zakupu.

--
marfi