Re: co to może być - dziwne zachowanie plików.

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 19 May 2008 - 20:45:03 MET DST

Użytkownik "tomasz:)" <antyspam.CUT.@buziaczek.pl> napisał w wiadomości
news:g0r1nn$38d$1@news.onet.pl...

> whow, działa... przynajmniej nie straciłem danych:)
> co może powodować takie zachowanie?
> w ostateczności mogę stosować twoją metodę po każdym przeniesieniou
> plików, lub tego (przenoszenia) nie rozbić, ale zapewne jest metoda...
>
> niezależnie - bardzo dziękuję za rozwiązanie...

Wynika z tego, że w jakiś sposób masz zapisane uprawnienia, a raczej ich
brak, skoro dodanie "wszyscy" do grupy uprawnionych rozwiązało Twoj
problem. Pozostaje teraz wyśledzić, czy zapis braku uprawnień nałożony
jest na katalog nadrzedny, czy coś dodaje go do każdego pliku w trakcie
przenoszenia...
Bardziej prawdopodobnym wydaje mi sie istnienie takowego zapisu na
nadrzędnym i odziedziczanie go na zapisywane pliki. Zdjęcie z
rozpropagowaniem powinno trwale rozwiązać problem. Jak wspomniałem, o
ile coś w trakcie nie nakłada szlabana.

--
D4
Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych.