Re: licencja

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sun 18 May 2008 - 15:24:43 MET DST

Użytkownik "Zbigniew" <zbigniew@gmail.com> napisał w wiadomości
news:g0p1dq$es9$1@inews.gazeta.pl...
> To nie jest nieuczciwe okłamanie telefonistki. Microsoft też okrada
> ludzi oferując za drogie oprogramowanie jako monopolista. Trzeba
> postępować według zasady: niebo gwieździste nade mną, prawo moralne we
> mnie.

Dobrze. Bedę kopać staruszki, bo śmiały sie wpier*.*ć mi na drogę, którą
idę i nie zobaczę przez to czegoś fajnego, np tej dzieczyny z wielkimi
cycami.
Zbluzgam kasjera, bo mu produkt na kasę nie wchodzi, pszeciesz
płaceeeeemmm...
Pobiję dzieci które bawią się pod moim oknel, przecież mi przeszkadzają
i kradną czas na odpoczynek...
I tak dalej... zaiste, moralność kalego...

--
D4
Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych.