Re: licencja

Autor: Wojciech \ <spook.no_at_unwanted_mail.op.pl>
Data: Sat 17 May 2008 - 21:38:40 MET DST

geyb wrote:
> Jeśli zmienisz płytę główną, a tym samym będziesz instalować system od
> nowa, a tym samym będziesz musiał poraz kolejny aktywować system
> Windows, będzie mały problem.
> Rozwiązanie jest dość proste -

Popełniamy oszustwo, kłamiąc i wprowadzając w błąd konsultanta MS (co chyba
jest nawet karalne).

> operacja się powiedzie. Uff. A tak swoją drogą to licnecja OEM na xp
> home jest dość niekorzystna, bo związuje system z komputerem, czyli
> nie możesz ot tak sobie wymienić "flaków" peceta i zainstalować
> windowsa - jest to już naruszeniem zasad licencjonowania. m.in.
> dlatego od lat nie używam tego systemu, bo wq... mnie takie
> traktowanie klienta.

Nikt nie każe Ci kupować systemu na licencji OEM, możesz BOXową, która
takich ograniczeń nie ma. Tak samo jak nikt nie kazał MSowi wypuszczać
tańszej wersji systemu, ale przywiązanej do sprzętu.

> g.

Pozdrawiam -- Spook.

--
! ._______. Warning: Lucida Console sig!    //)    !