Re: problem ze sterownikami Realtek ALC883 (dźwięk)

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 17 May 2008 - 19:07:40 MET DST

"pioruns" napisał:

> A ja mam trochę inne doświadczenia. Bo też nam układ Realteka.
> Nie ufam sterom dostarczonym przed producenta (w tym przypadku
> ASUS - i dostarcza mi na swojej stronie stare jak świat stery - to ja
> dziękuję)

No zobacz, a ja pół roku temu kupiłem jakiegoś bidnego ASUS-a i nie miałem
żadnych problemów z UAA, pomimo że instalowałem sterowniki z dołączonej -
jak mniemam nieco już wiekowej - płytki. ;-)

> i ściągam sam ze strony Realteka. W instalce zaszyta jest
> łatka UAA, i to już od roku to jest wprowadzone. Wystarczy na
> czysty system wrzucić instalator sterownika do dzwięku ze strony
> Realtek (sterownik HD Audio) i po kłopocie.

Z ciekawości i dla potomnych - te sterowniki Realteka są uniwersalne, czyli
będą działać zarówno na ASUS-ie jak i Gigabyte?

JoteR