Re: Połączenie dial-up po wyjściu ze stanu wstrzymania.

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sat 17 May 2008 - 11:40:45 MET DST

Użytkownik "Jarek" <nospam.djberg@wp.pl> napisał w wiadomości
news:na9t24t28vophn6fe2tn675i8t0qofeggq@4ax.com...

> Nie, własnie to nie działa.

To klopsik... hmm... nie mam w tej chwili układu z modemem, bo bym
popróbował i może bym na cos wpadł?
Oczywiście, napisałbym jak to rozwiązać :)
Jeszcze sobie pomyślałem, czy jest możliwość wywołania konkretnego
skryptu w odpowiedzi na zdarzenie wstrzymania/hibernacji... wtedy by
można wywołać DialUp-a... Ewentualnie jakiemuś programowi przypisać
cykliczne sprawdzanie połączenia z netem i wywoływanie go w razie braku.
Mnie komputer (jak miałem SDI jeszcze) rozłączał połączenie przy
wstrzymywaniu, a załączał na nowo po powrocie, nie pamiętam, co
nawiązywało połączenie na nowo, system, czy któryś z programów...? OIDP,
nie miałem z tym problemów... Chyba NT4.

--
D4
Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych.