Ktora Vista to potrafi ?

Autor: NelsonMandela <nelson_at_mandela.net>
Data: Fri 16 May 2008 - 23:41:42 MET DST

Jestem na kupnie laptopa,
a wraz z dobrodziejstwem inwentarza
przypadnie mi zapewne Windows Vista.
I tu mam problem, bo nie jestem
pewien czy bedzie sie dalo pisac - tak jak to mialem dotychczas -
po hebrajsku/arabsku.

Jak dotad, majac Win XP wiedzialem, np. ze
wersja Home nie ma mozliwosci definiowania takich layoutow klawiatury,
a Pwersja rofessional ma,
- jednak co do Visty nie mam zielonego pojecia.

Sprzedawcy w sklepach udzielaja
sprzecznych wypowiedzi - wiadomo, dzialaja na wcisk.

Dlatego prosze o pomoc i powiedzenie
mi czy i w ktorych Vistach (Basic, Premium, costam...)
bede mogl sobie ustawic spokojnie taki layout.

Z dolu dziekuje
Nels

Ps.
(kto pisze po hebrajsku, arabsku lub w jezykach
dalekowschodnich bedzie wiedzial na 100%)