Re: stan gotowości, wstrzymanie, hibernacja

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Fri 16 May 2008 - 16:42:44 MET DST

Użytkownik "Zbigniew" <zbigniew@gmail.com> napisał w wiadomości
news:g0k623$2kc$1@inews.gazeta.pl...
> No tak, łatwo zauważyć że hibernacja to nieporozumienie, chyba że ktoś
> ma otwartych sto aplikacji. W normalnej sytuacji tak nie jest i
> hibernacja i wyjście z hibernacji trwają dużej niz normalne wyłączenie
> i włączenie

Wprawdzie rzeczywiście kapkę to trwa, ale wybudzenie z hibernacji trwa
znacznie krócej u mnie, niż z pełnego przeładunku.
Poza tym, przy hibernacji nie tracę czasu na pozamykanie przez system
otwartych programów... więc u mnie wychodzi szybciej.

> komputera. Pozostaje uśpienie z nadzieją że komputer zużywa wtedy nie
> więcej niz około 10% normalnej mocy i jest to bardzo szybkie. Trzeba w
> biosie

No, szybko to idzie.

> wyłączyć wychodzenie z uśpienia w związku z sygnałami myszy bo wtedy
> nawet bez dotykania myszy komputer wychodzi z uśpienia po kilku
> sekundach.

Ja mam nastawione na dwuklik... ale mysza jest USB, a coś mi się zdaje,
że USB nie zasila mi się, gdy usypiam komputer. Klawiatura ma prąd i
wybudza kompa prawidłowo.

--
D4
Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych.