Re: 4 rdzenie co na to Win XP ?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 16 May 2008 - 13:23:00 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Piter"

>Ramu starcza, jest jeszcze około 200-300 MB zawsze wolnego.

Wolnego gdzie?

>Tak manipulacja priorytetami coś zmienia, np. wydrukuje sobie szybciej :)

No właśnie o to chodzi w priorytetach :-)

>Jednak użytkownik, który to obsługuje nie chce się bawić w ręczna zabawę,
>przypisywanie procesu do rdzenia. To ma działać i tyle.

Żadne narzędzie uniwersalne nie jest dobre w każdym możliwym przypadku.
(zgadnij dlaczego jest tyle różnych schedulerów dostępnych pod Linuksa
(pomijając kwestie ego autorów ;->)).
Niestety, wyżej przysłowiowej dupy nie podskoczysz. Jak masz dziesięć
aktywnie wykorzystujących procesor wątków, nie obrobisz wszystkiego
czterema rdzeniami. Po to są priorytety.

>Chyba że idzie na sztywno jakoś przypisać, że zawsze przy odpalaniu dany
>proces ląduje na danym rdzeniu?

Tego nie wiem. Trzeba by poszukać jakiegoś softu.

--
[------------------------] I am Eastwood of Borg. You're thinking, "Did
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] he assimilate 5, or 6?"