Re: WIN2003 server i drukarki

Autor: Piotr Pitucha <piotrpitucha_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 15 May 2008 - 13:18:06 MET DST

news:gfuowh9rob8y$.dlg@kwinto.prv...

> Opcję o której mowa należy albo ręcznie wyłączyć na _wszystkich_
> kontach, albo zablokować ją w polisach. Poza tym trochę to wszystko
> dziwne jest, u siebie nie zauważyłem takiego zachowania.

Jeśli mógłbym jeszcze prosić o o sposób zablokowania w polisach, grzebię i
jakoś nie mogę znaleźć miejsca gdzie to można zablokować, blokowanie każdemu
userowi jest mało przyjemne bo jest ich kilkudziesięciu.
Co do systemu to mam mało doświadczeń bo to mój pierwszy serwer Windows,
konkretnie jest to Windows Server 2003 R2 Standard Edition z SP2.
Chyba MIcrosoft przesadził w założeniach, co rano na swoim lokalnym
komputerze odpalam świadomie mały programik DOSowy i mnie trafia jak z
powodów bezpieczeństwa muszę potwierdzać że chcę to zrobić, a na serverze
cos mi się ładuje poza moją świadomością i zmienia moje ustawienia.
Może NetWare mnie rozpuścił ale wolę jak system robi to na co ja mu pozwolę.
Piotr