automatyczna reinstalacja XP Profesional

Autor: maximus <lot.skasuj_to_at_algrim.skasuj_to.pl>
Data: Wed 14 May 2008 - 11:48:07 MET DST

Jak dokonać automatycznej reinstalacji XP Profesional ?

1) Jedną opcję mam na klawiszu F2 podczas instalacji ale wtedy pyta się o
dyskietkę w napędzie A: której nie mam ale teoretycznie może i mógłbym
stworzyć. Tyle czy ma to sens wówczas kiedy sprzęt się zmienił.

2) dalej podczas wczytywania danych pyta się czy dokonać naprawy jak wcisnę,
że tak to wyskakuje mi konsola odzyskiwania, która raczej mi nie jest do
szczęścia potrzebna bo nie wiem jak za pomocą konsoli dokonać reinstalacji.
Natomiast jak nacisnę że chcę instalować XP Prof to pyta się w jakim
katalogu ponieważ w tym samym mi nie pozwoli już bo tam siedzi "inny
windows" :(

Czy jest możliwość bez dyskietki dokonania reinstalacji WIN XP Profesional ?

3) Podczas instalacji XP HOME EDITION SP2 widnows instaluje się poprawnie na
sprzęcie natomiast instalacja z płyty XP Profesional i XP Profesiona SP2
zawsze kończy się blue screenem. Myślałem, że to wina CD pożyczyłem od
znajomych inny egzemplarz ale efekt ten sam blue screen z hasłem że coś mu
VIDEO nie pasuje. Próbowałem z dwiema różnymi kartami na PCI i PCI-E efekt w
przypadku XP PROFESIONAL zawsze ten sam.

Ktoś się z tym spotkał ma jakiś pomysł ?

(PHENOM 9500, ASUS M3A78-EH, GF 8600 GTS lub Circus Logics 1MB RAM )