Re: komputer z win 98 jako klient w sieci z win XP

Autor: Marek <marek_news_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 13 May 2008 - 18:11:37 MET DST

Dziękuję za odpowiedź :)

> Dostęp do bazy SQL nie wymaga włączania udostępniania plików i drukarek.
> Potrzebny jest tylko dostęp do portów TCP 1433/1434.

Czyli serwer MSSQL udostępnia bazę przez TCP/IP czyli równie dobrze przez
net ? (mam aplikację u siebie, a przez net ja (i np inni ;) łaczę sie z
portami 1433/1444 i mogę pracować ?

Czyli:
1. Baza MSSQL (i ewentualnie aplikacja korzystająca z tej bazy) na serwerze
2. Na końcówkach klienckich intaluję aplikację
3. Podłączam aplikacje po TCP IP do bazy na serwerze ?

Albo
1. Baza MSSQL (i ewentualnie aplikacja korzystająca z tej bazy) na serwerze
2. Na serwerze udostępniam folder z apliakcją
3. Na końcówce klienta mapuję folder z aplikacją na jakiś dysk logiczny
4. Na końcówce konfiguruję dostęp po TCP IP do sql serwera
5. Z dysku logicznego na kńcówce uruchamiam aplikację

Co pominąłem lub źle zrozumiałem ?

--
Marek