Re: Lex - nie znaleziono uprawnień

Autor: <f1j_at_k_?>
Data: Tue 13 May 2008 - 13:20:15 MET DST

Matrix wrote:

> a co grupa sluzy do pomiocy ws softow jakis producentow?? co to nie ma pomocy
> techniczenej w WK? wiem ze jest bo dzwonilem.
>
> IMHO kulturalnie zapytałem,
nic sie nie stalo ale to nie jest wina Windy
  co może być przyczyną sytuacji opisanej kodem błędu
> cc:-28 na poziomie działania sieci i konfiguracji systemów ms windows xp pro?
> Konfigurację ustawienia uprawnień do opisywanych katalogów używanych przez Lexa
> sprawdziłem przed pisaniem poprzedniego postu i jest jak najbardziej poprawna.
> Konfiguracja plików lex.ini oraz skrótu do Lexa wykonana jest poprawnie. IMHO
> winxp pro sp2 lub jakaś inna aplikacja blokuje sprawdzanie i odczytywanie uprawnień.

nie, ja to przerabialem, system uprawnien LEXa bez klucza jest do d...
moze tam rowniez grac role ustawienia czasu, u mnie np "nieuzywany"
klient Novellowy powodowal problemy. Mozliwe ze uszkodzily ci sie
uprawnienia. Mozesz kazac wszystkim wyjsc z programu i pousuwac z tego
ukrytego pliki o zerowej wilkosci (nie inne bo te "inne" to uprawnienia!)

PROBLEMY
696 490 913 - LEX

Pomoc techniczna (publikacje elektroniczne)
infolinia: 0 801 108 293
pomoc.techniczna@wolterskluwer.pl

Pierwszy numer telefonu jest "lepszy"

Po prostu pytaj u zrodla