Re: Java-Błąd zastosowania przekształceń...

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 11 May 2008 - 15:42:01 MET DST

In news:g06gf7$71r$1@news.onet.pl,
*Jacek* <kedorf@poczta.onet.pl> typed:
> Windows XP pięknie funkcjonował. Coś wymazałem, coś odinstalowałem, sam
> nie wiem po co, i nie moge się połączyć ze stroną która żada, aby była
> zainstalowana Java. Instaluję Javę. Wtem informacja: "Błąd zastosowania
> przekształcen.." Odinstalowuję co pozostało po Javie. Próbuję ponownie
> zainstalować. I znowu ta sama informacja. Java niezainstalowana...Czy Ktoś
> może mi powiedzieć jak zainstalować Javę w takiej sytuacji?
> Z góry dziękuję i pozdrawiam,
> Jacek

Deinstalacja Sun JVM
Standardowo, przez wybranie dodaj lub usun programy, wybierz pozycje "Java
Runtime Environment".
Czasami pozycja "Java Runtime Environment" nadal pozostaje w oknie
zinstalowanych programow.
Przejdz do klucza Rejestru:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall
Znjadz podklucz majaca postac identyfikatora CLSID. Poszukaj, ktory ma w
wartosci "DisplayName" nazwe tematycznie zwiazana z "Java Runtime...",
zapamietaj/zapisz jego nazwe (numer CLSID np.{1666FA7C-........}.
Przejdz do folderu C:\Program Files\InstallShield Installation
Information\<CLSID>, znajdz zapisany identyfikator i usun go.

Deinstalacja VM Microsoft
W okienko uruchom wpisz :
RunDll32 advpack.dll, LaunchINFSection java.inf, Uninstall
Po ponownym uruchomeniu komputera, usun:
- folder Windows\java
- plik java.pnf w folderze Windows\inf
- pliki jview.exe w folderze windows\system32
- plik wjview.exe z folderu \%systemroot%\system32
- klucz Rejestru, HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Java VM, wraz z
podkluczami
- klucz Rejestru, HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Internet
Explorer\AdvancedOptions\Java_VM, wraz z podkluczami
Restrat komputera.
Teraz mozesz spokojnie ponownie zainstalowac jave
oraz
http://www.java.com/pl/download/faq/index_general.xml
http://www.java.com/pl/download/help/index_installing.xml

Tu Cie poprowdzi za rączke http://www.java.com