Problem przy instalacji aktualizacji windows`a

Autor: Dominik <dominikz1983_at_interia.pl>
Data: Sat 10 May 2008 - 22:22:00 MET DST

Witajcie
Mam następujący problem:
Posiadam windows xp home oraz office 2003 (legalny) komputer formatowany był
w listopadzie, wszystkie aktualizacje pobierał i instalował bez żadnych
problemów. Na początku marca (nie jeste pewien miesiąca) wyszły nowe
aktualizacje i od tego momentu pojawił się problem. Nie może zainstalować 3
nowych nakładek. Dokładniej mówiąc błąd występuje przy:
1. aktualizacja filtru wiadomości - śmieci programu Outlook 2003 (KB 949044)
2. aktualizacja pakietu office 2003 (KB 907417)
3. dodatek serwice pack 3 (SP3) dla pakietu Microsoft Office 2003

Problem polega na tym, że pobiera instalacje i gdy przechodzi do następnego
etapu czyli instalacji jest komuniat typu instalacja się nie powiodła.
Myślałem że jest coś nie tak z aktualizacjami, ale nie dawno wyszedł SP 3
dla Windows XP - pobrał go bez żadnych problemów, zainstował.
Sprobowałem znów pobrać i zainstalować te 3 aktualizacje ale znów wystąpił
błąd w tym samym kroku tzn. przy instalacji

Prosiłbym o rade w tej kwestii

Z góry dziękuje