Re: Wynoszenie danych z firmy.

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sat 10 May 2008 - 13:10:08 MET DST

Użytkownik "Kowal" <kowalik_k@op.pl> napisał w wiadomości
news:g0389u$ts0$1@news.onet.pl...
> Ja rozumiem ale zawsze trafiają się jakieś czarne owce.

Ja sobie pomyślałem o włączeniu inspekcji, pamiętam, kiedyś już był na
grupie podobny temat i zostało to zaproponowane, teraz mi uciekło...
więc może włączenie inspekcji coś pomoże np. w przyłapaniu wynoszącego
niekoniecznie na gorącym uczynku, ale jak pociągnie (lub ktoś na jego
login i hasło) jakieś dane, to powinno sie zalogować...?

--
D4
Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych.