Re: VPN IPSec - prośba do speców od rurek

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Thu 08 May 2008 - 20:09:31 MET DST

czuje się jak platformers. zestawiłem połaczenie i co dalej? Pytam, bo
liczyłem, na to, że zobaczę oddalony LAN w otoczeniu sieciowym na
zdalnej maszynie a tu nic. Pingi do routera, komputera i administracja
routerem po lokalnym IP 10.0.0.1 działają. Dopasowałem nawet nazwę
grupy roboczej ale też nic. Może być problem z firewallem na gateway?
Jestem połączony przez XP, a tam chodzi firewall.