Re: Czy można udostępnić drukarkę dla wszystkich? [dlugie]

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 08 May 2008 - 11:19:33 MET DST

Dnia Thu, 08 May 2008 10:30:24 +0200, Dominik & Co napisał(a):

> Pro. "Proste udostępnianie" wyłączone, ale sprawdziłem przy włączonym
> - efekt taki sam. Potem dla pewności wyłączyłem udostępnianie foldera
> (na którym testowałem) i reset- bez zmian.

W takim razie faktycznie mamy inne systemy. Albo masz u siebie jakieś
tweaki. Testowałem zarówno na XP Pro z SP3 z wyłączonym prostym
udostępnianiem plików, jak i na czystym testowym XP Home SP2.
Włączenie/wyłączenie dostępu poprzez sieć poleceniem net user gość
/active:yes bądź /active:no nie wpływa w jakimkolwiek stopniu na stan
konta ukazywany w Panelu Sterowania applet Konta Użytkowników.
Konto tam wyłączone pozostaje wyłączone.

Dodam dla porządku, że przejście do Zaawansowanego zarządzania
użytkownikami (lusrmgr.msc) pokazuje już "sieciowy" stan konta. Ale ja
pisałem o zwykłym applecie Konta Użytkowników, a nie zawansowanym.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/