Re: VPN IPSec - prośba do speców od rurek

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 07 May 2008 - 22:54:08 MET DST

Dnia Wed, 7 May 2008 12:38:25 -0700 (PDT), Krzysiek napisał(a):

> no i dopiero teraz mi to mówisz? ;-)

A spytałeś przed kliknięciem "kupuję"? ;-)

> Kupiłem http://www.aksonet.pl/index.php?products=product&prod_id=17 i
> już zapłaciłem ;-)
> Na aktualne potrzeby jest aż nadto. W każdym razie przybędą dwa
> Linksysy na alledrogo ;-) Wykorzystałem wskazówki i dalej dupa z tym
> VPN. Ani spod XP ani spod GreenBow na Vista. Jak nie wyjdzie na
> Drayteku to przynajmniej mam print serwer i bramki VoIP. Może się w
> końcu skuszę na tego typu usługi. Do tej pory łączy mi się to z
> rozmową przerywaną jak na początku sieci GSM ;-)

Jak włączysz QoS w tym Drayteku (wystarczy tylko włączyć, nic nie
konfigurować), to powinno być już OK. Z tym że przy słabym łączu to i
QoS nie pomoże, zwłaszcza jeśli dostawca nie honoruje własnych ustawień
priorytetów pakietów (a TPSA na Neostradzie podobno nie honoruje).

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/