Nie chcę SP3 do XP - ale chcę łaty bezpieczeństwa i IE7 - jak to zrobić?

Autor: Latet <latetxxxxxx_at_spam.pl>
Data: Wed 07 May 2008 - 11:05:03 MET DST

Witam,

Zaistalowałem wczoraj na nowym pececie WinXP SP2.
Rano sciagnął parę automatycznych aktualizacji,
ale jakoś tak mało. Nie pobrał też IE7.
No to pomyślałem, że wejdęna WindowsUpdate i pchnę
to trochę ręcznie.
I tu mnie zatkało - wszystko co jest mi tam podsuwane
to SP3! A co z licznymi poprawkami? Co z IE7?

Jak to jest- pecety w WinXP SP2 zaisntalowanym jakiś
czas temu pobierają sobie ważne patche, a system
zainstalowany wczoraj już nie - i jest skazany na SP3?

Nie rozumiem tego. Czy SP3 zainstaluje się tez automatycznie
na starszych pecetach?

Czy na tym nowym, jesli nie zainstaluję teraz SP3 z WindowsUpdate,
będą się jednak (tylko kiedy?) automatycznue instalowały ważne patche
i IE7?

Dzieki,

latet