Re: defragmentacja rejestru

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed 07 May 2008 - 02:53:46 MET DST

Kamikazee in news:fvo2ml$40s$1@inews.gazeta.pl
> Ten wiersz wpisujesz w linii poleceń (cmd) to polecenie (at) dodaje
> zadanie do harmonogramu. Więcej informacji po wykonaniu "at /?"

thx;
no dobrze, batch "wklepie" sie do harmonogramu tym wierszem (at 00:00
/every......), poczytalem dla relaksu i to
http://support.microsoft.com/kb/313565/pl
ale:
czy ja moge tak samo z wiersza miec jakas formule dla odpalania tego batcha
*nie* *o* *godzinie* *konkretnej* ,ale przy wylogowaniu, restarcie - bo to,
to juz chyba tylko via panel harmonogramu... Tak jest? Jak widze teraz, to
ma te opcje; tak jak i wybor godzin, co robi w/w wiersz dla linii polecen
cmd.