Re: Dziwne "zniknięcie" sieci [XP]

Autor: PM <pm_at_xx.xx>
Data: Tue 06 May 2008 - 21:13:42 MET DST

Maciek - Wally pisze:

> Jest. Zrestartowałem ją nawet i nic :( Coś jeszcze da się zrobić?
> Komputer służy do pracy i przeinstalowanie go będzie bardzo kłopotliwe :/

To ja sie podepne do pytania :)
U mnie też jest od jakiegoś czasu (chyba od instalacji sp3) dziwna
sytuacja - jako adres dns system ustawia sobie adres routera/serwera
dhcp. Jedyne co pomaga to restart Klienta dhcp, niezależnie od tego czy
system był restartowany czy nie.

Zastanawia mnie czy da sie jakoś przeinstalować dhcp albo tcp.

PM