Re: jak duza partycja systemowa

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Tue 06 May 2008 - 15:34:34 MET DST

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
news:fvpmal$ksp$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "OMSON" <omson@o2.pl> napisał w wiadomości
> będziesz chciał dokupić RAMu i szyyybko swapa wyłączyć :)

> Pewnie... mimo wszystko ja pozostanę znachorem...

  Dodam: To co pisze nie ma zastosowania na każdym komputerze - zależy od
tego co zawiera komputer i jakich programów się używa - w moim przypadku
dotyczy to komputera, który posiada 1280 razy więcej pamięci niż maksimum
prognozowane niegdyś prze Billa Gatesa i 200 razy więcej niż mój pierwszy
dysk twardy :)

--
marfi