Re: jak duza partycja systemowa

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Tue 06 May 2008 - 13:32:26 MET DST

OMSON in news:fvpce6$fre$4@news.lublin.pl
> [....]
> Co do katastrof nie dam się przekonać - obraz
> skonfigurowanego systemu z oprogramowaniem to podstawa (ale ja poza
> użytkiem domowym, dbam jeszcze o sprawną pracę ponad 100 kompów w
> robocie - więc jak w porzekadle: punkt widzenia zależy od punktu
> siedzenia) ;)

i dokladnie o te setke kompow chodzi - tu masz racje; ja mam priv komp i
wowczas mozna juz pogledzic, czy robic obraz, czy nie, ale oczywiscie uznaje
za sensowne zdanie, ze mozna robic obraz. ja po prostu kiedys tam nie
zrobilem obrazu, poradzilem sobie z softem na osobnej,poszlo szybko.

> No to sam sobie odpowiedziałeś: soft trzymasz poza C, system ze swapem
> zajmie Ci połowę partycji 5GB (daj tak na wszelki 8GB i tyle).
> Pzdr, OMSON

cuś kole tego.