Jak nieudostepniac programu na innym koncie w XP pro?

Autor: Maverick <frank77WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 06 May 2008 - 13:11:24 MET DST

Sprawa prosta - mam konto administratora, a drugie konto uzytkownika na tym
samym komputerze jest ograniczone.
Jak ustawic tak, zeby program ktory mam na administratorze byl nie
niewidoczny/niedostepny na koncie drugim koncie?

Nie chodzi mi o udostepnianie folderow i dokumentow. Tylko o program, ktory chce
miec na admistratorze, a na drugim koncie zeby byl niedostepny.

Dzieki za pomoc
Pozdrawiam