Re: jak duza partycja systemowa

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Tue 06 May 2008 - 12:34:49 MET DST

1634Racine pisze:

> "wszyscy" o tym wspominaja co jakis czas.
> I wielu wspomina, ze bez swapa pracuja - to juz nie jest dla mnie jasne jak
> ma byc. No to niech swap bedzie.

Kiedyś robiłem bez swap'a (1GB RAM) ale pewnego razu przy obróbce w
Photoshop'ie zbrakło RAM i zrobiła się kupa... :)Od tamtej pory nie
żyduje (w sumie przy dyskach sięgających powyżej 200GB ta 1/200
przestrzeni na swap to żaden problem - tak sądzę). Po co urabiać zbędną
filozofie... :) Teraz mam 3GB RAM i swap ustawiam na "sztywno" na 1GB i
zapominam o kwestii.

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.