Re: niesforny sp3

Autor: Wiktor S. <wswiktorSP_at_Mpoczta.fm>
Data: Tue 06 May 2008 - 11:59:36 MET DST

> Chciałem zainstalować sp3. W połowie zawiesił się cały komputer i jedyne
> wyjście to reset. Odplalam sp3 jeszcze raz i tym razem pasek postępu przez
> 20 min się nie ruszył. W menedżerze zadań użycie procesora nie rusza się
> poza 4 %. Jednak cały czas na obudowie komputera świeci się ikonka HDD.
> Klikam Anuluj. Dalej się świeci. Z menedżera wyłączam update.exe i już. W
> sekcji szczegóły nic nie ma. Nie pomaga zmiana folderu dezinstalacyjnego.

U mnie też nie działa. Wali błędami o braku lub niemożności skopiowania
jakichś egzotycznych plików.
Przy czym błąd jest inny gdy odpalam bezpośrednio ściągniętego exeka, inny
błąd gdy uruchamiam zintegrowaną instalkę xpsp3 spod działającego systemu, a
inny gdy próbuję instalować z gotowej płytki instalacyjnej.

--
Azarien