VPN IPSec - prośba do speców od rurek

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Tue 06 May 2008 - 06:39:19 MET DST

Witam!
Od jakiegoś czasu próbuję zestawić tunelik VPN. Co prawda się nie
zakończyło to sukcesem ale moja wiedza w tej materii stale się
poszerza ;-) Potrzebuję narzędzie (freee, trial), które przeskanuje
porty i prawdę mi powie o tym co mam dostępne, a co nie - innymi słowy
zapinguje zdalny router i sprawdzi jakie porty i protokoły są
dostępne, a o jakich dostępność muszę walczyć z ISP. Zapewne można
użyć do tego "pinga" ale wszystkich numerów portów nie znam i nie wiem
też jak pingiem dany port sprawdzić. HELP!